8 Şubat 2013 Cuma

Dukandibi:))


                                  İşte size en sevdiğim dukan tatlılarından biri orjinal kazandibinden daha lezzetli geliyor bana o derece beğeniyorum. Böyle yerken lip lip oynuyor:)))


Malzemeler

2 Su bardağı süt
1 yk mısır nişastası
2 yk splenda
1 tatlı kaşığı saf salep
1 yumurtanın sarısı
vanilya aroması
tereyağ aroması
1 tatlı kaşığı kakao
tatlandırıcı

                   Süt, mısır nişastası, salep ve bir tüm yumurtanın sarısı tencerede iyiyce çırpılır. sürekli karıştırarak göz göz oluncaya kadar pişirilir. altını kapattıktan sonra 2-3 damla vanilya aroması varsa tereyağ aroması damlatılır ve tatlandırıcısı eklenir.  Uygun bir borcam tepsinin dibine süzgeç yardımıyla kakao elenir. üzerine tenceredeki muhallebi dökülüp soğuduktan sonra en az 2 saat, mümkünse 1 gece buzdolabında dinlendirilip uygun bir tepsiye ters çevrilip dilimlenir. 

4 yorum:

  1. Canim ellerine saglik birazdan yapicam da borcam olarak ne buyuklukte kullandin resimdeki gibi kac dilim cikiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük boy dikdörtgen borcam kullandım. Bunun gibi 4 dilim çıkar

      Sil
    2. Harika oldu. Nerdee bi gece bekliycem 2saati zor bekledim ben. ;)) guzellll tarifleriniz icin tesekkur ediyorum. sirada pogaca ve portakalli buskuvi var.

      Sil
    3. Benim de canımı istettin. Ben de bayılıyorum buna krema gibi oluyor. Afiyet olsun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...