19 Şubat 2013 Salı

Cheesekolata


                     

                           Kıvamı ve lezzeti mükemmel oldu arkadaşlar. Mayaladığım yoğurtlar bazen çok tatlımsı oluyor. Son mayaladığım yoğurt da öyle olunca hemen süzme yoğurt yapıp çoktandır aklımda olan tarifi denedim. Arkadaşlardan da benzer tarifler görmüştüm zaten. Çok hafif oldu gerçekten kaşık kaşık puding gibi bile yenilir. Ben geçen günden kalan portakallı bisküvilerimin üzerine sürüp yedim. Harika bir uyum sağladılar :)



Malzemeler:

1 bardak tatlı süzme yoğurt
yarım paket labne (Bimden aldım)
3 kaşık süttozu
2 kaşık kakao
3 kaşık tatlandırıcı
3 damla fındık aroması
3 damla vanilya aroması


Bütün malzemeleri mikserle iyice çırpıp kavanoza dolduruyoruz hepsi bu kadar. Ben bir kısmını da fotodaki kalıplara doldurup dondurucuya attım. Dondurma gibi yiyeceğim.


Not: Seyirde labne kullanılmıyor. Seyirdeki arkadaşlar Quark kullanabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...